Isnin, 24 April 2017

Melaka Telekom perkukuh kedudukan

ARKIB : 12/07/2004
Johor menewaskan Kelantan 2-0 dalam perlawanan bola sepak kumpulan B Liga Premier di Stadium Tan Sri Datuk Hassan Yunos, Larkin, malam tadi.
Gol kemenangan Johor itu dijaringkan dua pemain importnya, Daniel John Watkins pada minit ke-27 dan Tomislav Pondeljak pada minit ke-44.
Dalam satu lagi perlawanan Kumpulan B di Kuala Terengganu, pasukan tuan rumah mengalahkan Kuala Lumpur 3-0 dalam perlawanan di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah.
Terengganu membuka tirai jaringan pada minit ke-17 hasil rembatan Md. Shaharizan Mat Rani.
Shaharizan menggandakan gol Terengganu pada minit ke-61. Gol keduanya diperolehi menerusi satu tendangan cantik dari luar kotak penalti.
Zairo Anuar Zailani memperkukuhkan kedudukan Terengganu apabila menyempurnakan tendangan penalti pada minit ke-69.
Di Kota Baharu, Kelantan TNB mengalahkan Kelantan JPS 2-1 dalam perlawanan Kumpulan A di Stadium Sultan Muhammad Keempat.
Kedua-dua gol Kelantan TNB diperolehi pada separuh masa pertama hasil sentuhan pemain importnya, Marcel Pyciat pada minit ke-10 dan 17.
Gol tunggal Kelantan JPS dijaringkan oleh Zahariman Ghazali pada minit ke-44.
Di Kuala Lumpur, Melaka Telekom membawa pulang tiga mata penuh setelah menang tipis 1-0 ke atas Polis dalam perlawanan Kumpulan A di Stadium Majlis Perbandaran Selayang.
Gol kemenangan pasukan pelawat dijaringkan oleh ketua pasukan, Nazzab Hidzan pada masa kecederaan separuh masa pertama menerusi sepakan penalti. - Bernama
Kumpulan A
Kelantan TNB 2 Kelantan JPS 1
Polis 0 Melaka Telekom 1
Kumpulan B
Johor 2 Kelantan 0
Terengganu 3 K. Lumpur 0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan