Isnin, 24 April 2017

Public Bank menang tipis

ARKIB : 14/07/2004
PUBLIC Bank Selangor memastikan mereka terus bersaing untuk merebut kejuaraan Liga Super setelah menang tipis 1-0 ke atas Sabah yang bermain dengan 10 orang di Stadium Shah Alam semalam.
Sabah kehilangan Reithudin Emran setelah dia mengutip kad kuning kedua pada minit dan ia jelas menyukarkan rentak permainan mereka.
Namun, Public Bank gagal mencari sasaran sehinggalah Milan Strelec mendapat umpanan cantik Ivan Ziga untuk gol kemenangan pada minit ke-66.
Jaringan itu walaupun mengekalkan Public Bank di tangga ketiga tetapi ia sekurang-kurangnya memberikan tekanan terhadap dua pasukan teratas, Pahang dan Perak.
Pahang kini mengumpul 31 mata, satu mata di depan Perak manakala Public Bank ketiga dengan 28 mata. Pahang dan Perak bagaimanapun masih mempunyai satu perlawanan dalam tangan setelah Public Bank bermain 15 perlawanan.
Perak berpeluang memintas Pahang apabila bertemu Sarawak di Kuching malam ini manakala skuad Tok Gajah akan bertemu Pulau Pinang di gelanggang keramat, Stadium Bandaraya yang baru sahaja siap dibaik pulih.
HARI INI:
LIGA SUPER:
P. PINANG lwn PAHANG
(Stadium Bandaraya, P. Pinang - 8.45mlm)
SARAWAK lwn PERAK
(Stadium Negeri, Kuching - 8.45mlm)
PERLIS lwn KEDAH
(Stadium Utama, Kangar - 8.45mlm)
LIGA PERDANA:
KUMPULAN B
SKMK KELANTAN lwn MK LAND
(Stadium Sultan Ismail Nasaruddin Shah, Kota Bharu - 8.45mlm)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan